Friday, December 5, 2014

Al 2 -lea "Baiat Bun" nimeni altul decat imblanzitorul de lei Fluieratorul Antin Dan asa zis-ul Tarzan !!!

Dan Tarzan imblanzitorul de lei ...leii grei ....fiind doar un martor .. Sa nu uitam si cand "Interlopul" Tarzan cand a luat bataie intre doua semafoare ! “Oprit, bătut, plecat”! Asta a fost deviza unui interop din Timişoara, care şi-a bătut rivalul în trafic, la semafor. Învinsul a fost “Tarzan”, din trupa celui care se supranumea stăpânul orașului, care a luat bătaie de la  Dăscălescu, pe care luna trecută îl ameninţa cu bâta de baseball.Cert este că Tarzan Fluierătoru’, care face parte din trupa stăpânului oraşului Udrea,  a fost căsăpit între două lumini verzi la semafor. Tarzan a luat bătaie de la Ciprian Dăscălescu, pe care Tarzan îl urmăreşte şi-l ameninţa ca să nu depună mărturie în procesul lui Udrea, cel mai celebru interlop din oraş.Tarzan spune că era cu prietena la semafor, iar Dascălescu a venit să-l atace, dornic de afirmare. Dăscălescu spune că: “ne-am întâlnit la semafor. Fluierătoru s-a dat jos din maşină. M-am dat şi eu jos că nu eram să stau să mă prindă blocat. A venit spre mine. A vrut să dea cu pumnul. Eu m-am ferit şi m-a apărat. A picat peste maşină. Strigau unii să vină şi Calafeteanu. Nu puteam sta să iau bătaie”
Acum spun eu dupa care spuneti si voi , acesta nu este "Criminalul de pe Odobescu" :) ce a omorat atunci gaini?! Cand omori un om ai sange sa o faci si a 2-a oara dar cert este ca el de fapt a fost si acol doar un martor ca si in dosarul care aveti declaratia !!



No comments:

Post a Comment